WWW.TELLSUBWAY.CZSurvey

Často kladené dotazy


1. Nedostal(a) jsem e-mail obsahující kód pro odměnu, proč?

Zkontrolujte svoji příchozí poštu a spamy a ujistěte se, že je váš poštovní klient nastaven tak, aby přijímal e-mailové zprávy odeslané ze serveru customerexperience@tellsubway.com. Jestliže se e-mail ve vaší příchozí poště ani mezi spamy nenachází, kliknutím zde odešlete e-mail zákaznické podpoře a vyžádejte si kopii e-mailu s poděkováním.

2. Co potřebuji, abych mohl(a) vyplnit průzkum?

Potřebujete platnou a čitelnou účtenku z restaurace SUBWAY® a platnou e-mailovou adresu.

3. Jak často mohu průzkum vyplnit?

Momentálně může jeden zákazník zadat jeden průzkum za 24 hodin.

4. Mohu si pouze vytisknout tento kupón a přinést jej do provozovny, abych obdržel(a) svoji odměnu jako poděkování?

Ne, bohužel. Zapište prosím jedinečný kód kupónu, který je uveden v e-mailu, na příslušné místo na vaší účtence a přineste účtenku tam, kde jste ji obdrželi, a vyžádejte si odměnu.

Provozovna

 

FAVORITE STORE

Enter Address or Zip Code

1 Mile = 1.6 km

CHOOSE YOUR FAVORITE STORE